Grupni program


Programi koje je Life pripremio za vas od ove jeseni su:

 

AEROBIK:

- Hard Body

- Strong First Gerilla

- Kružni trening

- HIIT

Karakteristika svih aerobnih programa je da pozitivno utječu na zdravlje i tjelesnu kondiciju. Pospješuju rad srca, pluća i krvnih žila, oblikuju i jačaju mišiće, povećava se koncentracija i ravnoteža u tijelu. Smanjuje tjelesnu masnoću, povećava samopouzdanje i tijelo je spremnije upravljati stresom. Ovaj oblik vježbanja smanjuje prerano starenje i povećava otpornost tijela na bolesti.

PILATES:

- Pilates

- Medicinska gimnastika

 

SFG (StrongFirst Guerilla) – nauka o girjama
Saznajte kako koristiti Kettlebell na pravi način, kako se posvetiti svakom detalju, i dovesti svoju tehniku do zavidne razine, po najvećim svjetskim standardima STRONGFIRST škole. Polaznici će naučiti osnovne pokrete, tehniku umjetnosti disanja i kako dobiti snagu i čvrstoću.
Kettlebell je odličan alat za treniranje, no da bi ga koristili morate naučiti kako ga koristiti sigurno, učinkovito i djelotvorno.
Trening pruža vrijednu edukaciju za sve ljude, svih razina koji žele poboljšati svoj trening,
Edukacija se zasniva na najvećim standardima snage, vještine pokreta i treniranja.
Naučit će te pravilni čučanj, swing,(počevši s deadlift),snatch , tursko dizanje, vojni press i još mnoge vježbe
SNAGA POČINJE S KETTLEBELLIMA, A KETTLEBELLI SA STRONG FIRST GUERILLA!!


HARD BODY -
Baziran je na najnovijim spoznajama funkcionalnog treninga i traje samo 45-50 min 3 puta tjedno.
Cilj Hard body sustava je da vas dovede do forme života i učini maksimalno funkcionalnim. Što znači da ćete osjetiti nevjerojatnu lakoću u vlastitom tijelu, bez obzira na dob!
Dobiti ćete na snazi i kondiciji, ravnoteži, brzini i koordinaciji. Maksimalno ćemo sagorjeti višak kilograma, te dobiti na kvalitetnoj mišićnoj masi i definiciji.
Hard body sustav se provodi uz pomoć 3 najmoćnija trenažera, a to su: kettlebell ili girja, suspenzijski trenažer (trx), te naše vlastito tijelo – tzv. bodyweight vježbe. Proći ćete i savladati preko 300 različitih, originalnih i iznad svega opako učinkovitih vježbi.
LIFE MIX –
Life mix trening se sastoji od nekoliko dijelova: zagrijavanja, faze opterećenja i hlađenja. Zagrijavanje pomaže podizanju radne temperature i omogućuje prijelaz u fazu opterećenja gdje je cilj opteretiti sustav do prikladnih(određenih) razina. Hlađenje omogućuje povratak na razine koje je osoba imala prije početka aktivnosti. Radi se o vrsti treninga koja obuhvaća manje kilaže a veliki broj ponavljanja i svaki trening obuhvaća rad na svim mišićnim skupinama. Rekviziti koji se koriste na ovoj vrsti treninga su: steperi, bučice (0.5 kg, 1 kg, 2kg) toning lopte (1kg, 2 kg) pilates mini ball, bands, šipke sa utezima(1.2 kgx2, 2.4 kgx2, 4.6kgx2), pijesak za noge…


HIIT - HIGH Intensity Interval Training (HIIT) -
podrazumijeva dvije krajnosti, maksimalni intenzitet aktivnosti te vrlo laganu aktivnost, ili potpuni odmor. Navedene dvije krajnosti izmjenjuju se u fiksnim intervalima. Vrlo je važno da u periodu visokog intenziteta aktivnosti izvodite pravilne pokrete bez obzira o kojoj se vrsti vježbe radi, kako ne bi došlo do ozljeda. Takvom vrstom treninga potrošnja kalorija je vrlo intenzivna. Tijelo troši kalorije i u periodu od 24 sata nakon treninga , što utječe na sagorijevanje masnoća u tijelu. S obzirom na to kako je riječ o treningu koji se može izvoditi i bez rekvizita, odličan saveznik u ovakvoj vrsti treninga su bodyweight (snaga vlastitog tijela )vježbe. HIIT vrstom treninga postići će te fat burning efekt istodobno čuvajući teško stečeni mišić.

 

Trenirat će se moći od 1 do 5 puta na tjedan. Uz mogućnost kombiniranja više programa zajedno (hard body, Strong first gerilla, kružni trening i HIIT međusobno) i programi pilatesa (medic. gim i pilates međusobno).

Svi zainteresirani mogu se pribilježiti na treninge već od danas tako da osobno dođu u Life Wellness centar ili pozivom na telefon 022/200-716.

 

Odaberite sebi najidealniju opciju i trk na trening!

 

 

 

Pregledajte programe naših instruktora i priključite nam se već danas.